Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

woensdag 19 augustus 2015

Even een update






































Hey allemaal!

Hebben jullie allemaal een fijne vakantie gehad? Of misschien heb je nog wel vakantie? 

Ik heb een erg leuke vakantie gehad, ondanks dat ik nog veel moest leren, omdat ik een nieuwe studie wil gaan volgen. Maar ik heb nog genoeg leuke dingen gedaan. Ik ben naar Ameland en Berlijn geweest en ik ben deze zomer 18 jaar geworden. Over Berlijn zal ik binnenkort meer vertellen. Op mijn blog zul je in ieder geval nog veel foto's voor bij zien komen van Berlijn! Hieronder alvast even een foto van de Fernsehturm. 








































Nu de vakantie (bijna) voorbij is komen er andere tijden waarop er artikelen verschijnen. Dit zal ik jullie zo snel mogelijk laten weten! Op dit moment heb ik het erg druk met dingen die ik moet regelen voor mijn nieuwe studie (als ik alles haal), dus vandaar dat er vandaag een niet zo uitgebreide blogpost online komt. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.

Liefs, 
Yvonne 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten