Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

zondag 16 augustus 2015

25 food vragen tag



 Hi allemaal!

Het leek me leuk om eens een tag te doen op mijn blog, aangezien ik dat nog nooit heb gedaan. Vandaag ga ik de 25 food vragen tag invullen van Pauline (uitpaulineskeuken.nl). 


Wat is je favoriete ontbijt?
Havermout gekookt in melk met honing en rozijnen. 
Hoe drink je je koffie?
Ik drink eigenlijk nooit koffie. Als ik koffie drink kies ik voor een frappuccino caramel van de Starbucks.

Wat zit er op je lievelingsbroodje?
Mozzarella met pesto en zongedroogde tomaten. 
Soep of salade?
Soep, en dan het liefst mijn moeders eigengemaakt tomatensoep. Maar in de zomer vind ik salades toch ook wel heel lekker fris.


















Wat is je favoriete kookboek?
Powerfood van Rens Kroes. 
Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Nooit meer zoet. Ik ben niet zo'n grote zoetekauw. 
Welke keuken (land) is je favoriet?
De Italiaanse keuken. I love pasta!
Wat is je favo foodfilm?
Ik kijk eigenlijk nooit films in die categorie. Hebben jullie aanraders? 


















Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
Chocolade. En dan van Tony Chocolony. 
Wie is je grootste inspiratiebron?
Rens Kroes. 
Thuis koken of uit eten gaan?
Thuis koken. Mijn moeder kan heel lekker koken, dus ik vind het geen probleem om thuis te eten. Maar uit eten gaan is op z'n tijd ook wel weer leuk.
High end of Low profile?
Low profile. Ik hoef niet persè luxe uit eten. 
Wat is je lievelings restaurant?
Eetcafé de Buurman. 
Boodschappen doe ik bij…
Bij de Albert Heijn, op de markt en een boerderijwinkel in de buurt. 
Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb is..
Lastige vraag, er zijn zoveel lekkere dingen... Ik denk dat ik dan toch ga voor de lasagne die ik heb gegeten in Parijs. 

Wat is je favo cocktail?
Ik drink niet vaak, dus dan maar de virgin cocktail met aardbeien.
Koffie met George (Clooney) of Heston (Blumenthal)?
George Clooney 
Wat mag niet ontbreken in jouw keuken?
Olijfolie en verse kruiden.
Mijn favo snack is…
Chocolade, natuurlijk. Mijn guilty pleasure .
Wat zit er op jouw pizza?
Rucola met courgette, paprika en mozzarella. Alhoewel de pizza op de foto met verschillende kazen ook wel erg lekker was. 

Wat lust je echt niet?
Asperges. En hutspot. Nee, dat is gewoon echt niet lekker. 
Mijn favoriete foodblog is…
Het gekste dat ik ooit gegeten heb is..
Hele vieze dropjes. 
Wat staat er op je food bucket list?
Heel veel verschillende soorten desserts proeven. Ik ben een echte toetjeslover. 


Ik kan niet leven zonder... 
Bananen.

Liefs, 
Yvonne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten