Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

zondag 23 augustus 2015

Weer naar school en aangepaste blogtijden
















Hey allemaal!

Een aantal van jullie zijn nu weer naar school toe. Ook ik ga binnenkort weer beginnen. Dit jaar ga ik aan een nieuwe studie beginnen. Best wel spannend, maar ik heb er ook wel weer zin in! Op dit moment heb ik het druk met de laatste dingetjes die nog moeten gebeuren voordat het nieuwe schooljaar begint. Helaas schiet mijn blog er de laatste tijd een beetje bij in door tijdgebrek.



Ik heb besloten om het bloggen voor de komende tijd op een lager pitje ga zitten. Er zal de komende tijd iedere 2 weken een blogpost online komen. Dit zal op woensdag zijn. Vanaf volgende week woensdag kunnen jullie dus weer een blogpost verwachten. Misschien dat er ook wel vaker blogs online zullen komen, maar dat hangt er vanaf hoeveel tijd ik heb. Zo aan het begin van het schooljaar kan ik niet inschatten hoeveel tijd ik nog heb voor bloggen het komende jaar. Ik vind het namelijk ook niet leuk om 's avonds laat na school nog te bloggen. Dan wordt het echt moeten en dat is voor mij niet de bedoeling van bloggen. 




Als jullie tips hebben om school/werk met bloggen te combineren, let me know! Ik ben erg benieuwd! 

Laatst heb ik in de tuin een aantal foto's gemaakt van de bijen en libelle's. Deze foto's heb ik in deze blog gezet, anders ziet het er ook zo saai uit. :) 

Liefs, 
Yvonne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten