Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

zaterdag 15 augustus 2015

Throwback to vakantie Kijkduin (2013)





Twee jaar geleden ben ik met mijn vader, moeder en zusje naar Kijkduin geweest. Mijn zusje en ik mochten allebei een vriendin meenemen. Het was een supergezellige vakantie!
In deze blogpost deel ik een aantal foto's van deze vakantie. 






























De luchten zijn altijd zo mooi bij de zee! 




 's Avonds hele mooie zonsondergangen.
 En nog meer schelpjes!



 Deze papegaaien kwamen we tegen in Scheveningen. 

 Die avond was er een spectaculaire vuurwerkshow in Scheveningen. Heel gaaf om mee te maken!





























Zittend aan het strand genieten van het mooie vuurwerk. 




























Om af te sluiten nog even een mooie lucht. 

Zijn jullie al eens in de buurt van Kijkduin op vakantie geweest? Waar ga je in Nederland het liefst op vakantie?

Liefs Yvonne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten