Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

maandag 14 juli 2014

Shoplog Mango + New Look + C&A



















Een tijdje geleden heb ik geshopt in Groningen. In Groningen zijn veel van mijn favoriete winkels. Ik vind het zelf een van de leukste steden van Nederland. De oude gebouwen zien er heel mooi uit en er hangt gewoon een hele gezellige sfeer!

Van mijn nieuwe aankopen heb ik natuurlijk een paar foto's geschoten.
Wat zijn jullie favoriete winkels en in welke stad shop jij graag of zou je graag nog een keer willen shoppen?

Liefs,
Yvonne



                                Jaaa, i love flowers! Ik was meteen verliefd op dit rokje. C&A




                                            Strand, etentjes, even naar de stad, you name it.
                                            Deze jumpsuit is the one to wear. Mango



                                            Kant is dé trend van deze zomer. Je kunt het
                                            eindeloos combineren. Echt een musthave-
                                            item in je garderobe. Mango
                                                  



                                            En ja, nog meer kant. Dit hemdje is heerlijk
                                            luchtig, dus perfect voor een mooie zomerdag!
                                            Mango




                                   Jaa, ik moet het nu toch echt toegeven. Ik heb een zwak voor
                                   kleding met een bloemetjes. En die roezeltjes en het ritsje op
                                   de achterkant maken het helemaal af!  Mango



                                 Hoe kan het ook anders? Ik heb een bloemetjesjurk gekocht!
                                 Mango


Geen opmerkingen:

Een reactie posten