Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

maandag 14 juli 2014

I'd rather wear flowers in my hear, than diamonds around my neck




















Vandaag neem ik jullie mee naar een prachtige bloementuin.
Bloemen zijn een van mijn favoriete dingen om te fotograferen.
Als het mooi weer is ga ik graag even op pad om een paar mooie plaatjes te schieten.
Okee, genoeg gekletst... let's start!


Heb je nog tips voor mij qua fotografie? Antwoord dan in de comments of stuur mij een berichtje! :)
Liefs,
Yvonne

Flowers around the three

Blue about youu

Ik had deze bloem nog nooit gezien, dus ik kon het niet laten om deze foto te maken!












Simplicity


Love the details of the leaves

Deze kleurtjes maken mij blij!

Ik moest me in allerlei bochten wurmen, maar ik heb deze beauty op de foto!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten