Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

dinsdag 15 juli 2014

Victoria Secret Body Mist

























Een tijdje geleden had Etos een actie met Body Mist van Victoria Secret. Ze roken zo lekker dat ik er maar meteen drie heb gekocht. Ik heb gekozen voor Pure Seduction, Love Spell & Secret Charm. Alle geuren blijven bij mij wel een hele dag hangen. De geuren heb ik gekocht voor 9 euro per stuk en er zit 250 ml in de fles.
Dit vind ik een prima kwaliteit voor die prijs en er zit ook nog eens heel veel in de fles. De flessen zien er ook nog eens heel mooi uit. Het is echt een leuk effect dat er in de fles een bloemenachterkantje zit. Dat de flessen van plastic zijn is misschien een minpuntje, maar ach voor die prijs maak ik mij daar niet druk. Wat mij betreft is dit een echte aanrader!
Normaal is Victoria Secret alleen op Schiphol te koop. Het zou leuk zijn als Etos vaker dingen van Victoria Secret zou verkopen :).

Liefs,
Yvonne

    Love Spell is een heerlijke bloemengeur. Deze
    geur ruikt naar kersen en sappige perzik.
    Persoonlijk vind ik de geur wel wat zwaar,
    maar voor in de avond of in de winter vind ik
    hem zeker geschikt. Als je van bloemengeuren
    houdt die wat sterker ruiken, zou ik deze echt
    aanraden!


    Pure Seduction. De naam zegt het al: echte
    verleiding. Deze geur neemt je mee in een
    wereld die ruikt  naar rode pruim en zoete 
    fresia. Je wordt helemaal in deze bloemen-
    geuren ondergedompeld. Een geur om bij weg
    te dromen, zoet, maar niet tè zoet.

    Een vers boeket kamperfoeli gemengd met 
    wat jasmijn. Het is een frisse geur. Perfect voor
     warme, zomerse dagen. Als je niet zo'n 
    bloemenmeisje bent, dan kan dit parfum wel
    eens jouw smaak zijn. Maar ik als bloemen-
    meisje kan dit parfum ook niet weerstaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten