Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

woensdag 23 september 2015

Fotografie: heel dichtbij

Hoi hoi!

Bereid je voor op een artikel met heel veel foto's. De titel zegt het al heel dichtbij. Voor deze foto's hoefde ik alleen maar de deur uit te stappen en foto's te maken. 

Deze keer zijn er weer andere bloemen, dan een maand geleden. De zonnebloemen zijn gaan bloeien en die leuke lampionnenplantjes (ik weet niet of ze zo heten, maar ze lijken gewoon heel erg op lampionnen) zijn er weer.

Waar maken jullie het liefst foto's van? Ben je geïnteresseerd in een bepaald soort fotografie? 
Tot nu toe maak ik eigenlijk alleen foto's van de natuur of dieren, maar eigenlijk wil ik me ook met portretfotografie gaan bezighouden. Als jullie tips hebben, let me know!

Liefs,
Yvonne











Geen opmerkingen:

Een reactie posten