Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

zaterdag 4 juli 2015

Nature photography #1




















Hey allemaal!

Deze keer een blogpost met allerlei foto's van onze tuin!
Mijn moeder vindt het erg leuk om te tuinieren. Er staan dan ook allemaal mooie bloemen in de tuin.
In de zomer kan ik daar erg van genieten. Allemaal vrolijke kleuren en heerlijke geuren!
Ik vind macrofoto's maken van bloemen altijd het leukst. Het ziet er altijd mooi uit om een bloem van zo dicht bij te zien. Alle details komen met een macrofoto goed naar voren.

Later in de zomer zullen de vlinderstruiken ook in bloei staan. Dan kan ik ook weer de mooiste vlinders fotograferen. Er zijn bij ons namelijk veel verschillende soorten vlinders in de omgeving. De vuurvlinder spot ik ook wel eens, maar het is nog niet gelukt om deze goed vast te leggen. Ik hoop dat dat deze zomer gaat lukken.

Liefs,
Yvonne 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten