Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

woensdag 1 juli 2015

Favorites of the month June!



















Aan het begin van elke maand zal er een artikel online komen over mijn favorieten van de vorige maand. Ik zal elke keer mijn favoriete product, kledingstuk, eten en foto met jullie delen.




Favo product: Niveau zonbescherming. 
Ik heb een erg lichte huid, waardoor ik snel verbrand. Mijn zusje daarentegen wordt juist heel snel bruin (jealous much). Maarja, daar is niks aan te doen. Dat betekent dat ik me dus altijd goed moet insmeren, wil ik geen rode kreeft worden. Voor mijn gezicht vind ik het niet prettig om een gewone zonnebrandcrème te gebruiken, aangezien ik daar snel onzuiverheden van krijg. Deze zonnebrandcrème is speciaal bedoeld voor je gezicht en is erg vloeibaar. Ook is de crème goed uit te smeren. Het is dus niet van die dikke smurrie. Als ik een dagje naar het strand ga of gewoon even ga zonnen in de tuin, heb ik deze crème altijd bijdehand.


Favo kledingstuk: playsuit.

Deze playsuit van Mango zit ik echt superfijn. De stof is heerlijk dun en zit comfortabel. Perfect dus voor zomerse dagen! Ook vind ik het patroontje en de kleurtjes erg leuk. Je kan 'm casual dragen, maar met een aantal aanpassingen kan hij ook prima voor een avondje uit. Een jaar geleden heb ik over deze outfit al eens een outfitpost geschreven. (http://curldelacurl.blogspot.nl/2014/07/outfit-make-up-30-07-14.html)


Favo Food: avocado. 
Avocadoo! De laatste tijd ben ik echt hooked aan avocado's. Volgens mijn moeder at ik ze ook al heel veel toen ik klein was. Maar nu heb ik ze weer helemaal herontdekt. Ik vind ze heerlijk romig en daarbij zijn ze ook nog eens supergezond. Meestal eet ik een avocado op een boterham, maar ik wil ze ook eens in salades gaan eten.

Favo foto: olifanten.
Laatst ben ik met mijn ouders en zusje naar Dierenpark Emmen geweest. Ik vind het altijd leuk om daar foto's te maken. Vooral in de vlindertuin maak ik graag foto's. Helaas waren deze foto's niet zo goed gelukt. Daarom maar een foto van deze olifanten. En zie je dat babyolifantje? Schattig! (:



Liefs,Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten