Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

maandag 29 juni 2015

Opnieuw beginnen met bloggen: Hello July!



















Hey allemaal!

Zoals jullie hebben gemerkt heb ik de afgelopen maanden helemaal geen artikelen geplaatst. 
Allereerst sorry daarvoor! 
De afgelopen maanden heb ik het erg druk gehad met school en kon ik geen tijd vinden voor mijn blog. Dit vond ik heel erg jammer, want ik vind bloggen superleuk om te doen!

De zomervakantie leek me een goed moment om weer te beginnen. Ik heb er over getwijfeld om weer verder te gaan met bloggen, omdat er al zo veel bloggers zijn. Toch heb ik gemerkt dat ik het wel mistte, dus wil ik weer opnieuw gaan starten. Het is niet de bedoeling dat ik alleen in de zomervakantie ga bloggen, maar ik wil ook als ik weer naar school ga doorgaan. Dit wil ik gaan doen door er tijd voor vrij te plannen. Als jullie tips hebben om school en bloggen te combineren, let me know! 

Verder wil ik mijn blog deze zomer in een nieuw jasje gaan steken. Aan de vormgeving van mijn blog wil ik een aantal dingen veranderen en er komen een aantal vaste rubrieken in de week. 
Er staat in de planning om in de zomer een fotografiecursus te doen, zodat ik mooiere foto's kan maken voor mijn blog. Misschien dat ik ook video's op YouTube wil gaan maken, maar dit is nog niet helemaal zeker. Wat zouden jullie daarvan vinden? 

Vanaf woensdag 1 juli zullen er weer nieuwe artikelen online komen. 
Als jullie tips voor mij hebben, dan hoor ik het graag! Je kunt me altijd een mailtje sturen of een reactie achterlaten op mijn blog. 



Liefs,
Yvonne 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten