Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

zaterdag 1 augustus 2015

Favorites of the month July!




Aan het begin van elke maand zal er een artikel online komen over mijn favorieten van de vorige maand. Ik zal elke keer mijn favoriete product, kledingstuk, eten en foto met jullie delen.
Favo product: Labello SOFT ROSÉ
Ik ben een echte Labellojunkie. Elke dag doe ik wel een keer Labello op. Vooral deze Labello met een kleurtje vind ik erg leuk. Het is niet zo dat je meteen een knalkleur op je lippen hebt, maar voor overdag vind ik dat wel prima. Je lippen zijn een beetje subtiel roze en het is niet too much. Voor speciale gelegenheden of als ik uitga doe ik meestal wel lipstick op. Vooral de lipstick van Flormar vind ik erg fijn. 

Favo kledingstuk: G-STAR spijkerbroek
Al meer dan een half jaar was ik op zoek naar een goede spijkerbroeken. De meeste die ik heb zijn tekort geworden. Tijd voor nieuwe spijkerbroeken dus. Het was alleen nogal een probleem om spijkerbroeken te vinden in mijn maat. Ik heb namelijk lengtemaat 34 en daar zijn niet veel broeken van in mijn waistmaat. Een tijdje geleden heb ik met mijn moeder geshopt in Groningen en daar heb ik meteen twee spijkerbroeken gekocht. Ze zijn allebei van G-STAR en ze zitten superfijn. 
Het is niet zo dat ik persè alleen maar merkkleding draag, maar ik was allang blij dat ik eindelijk goed zittende spijkerbroeken had gevonden. Voor broeken ben ik ook van mening dat ze wel wat duurder mogen zijn, omdat je ze (als het goed is) nog een hele tijd kan dragen.






































Favo food: aardbeien.
In een van mijn vorige blogs vertelde ik al dat wij thuis een moestuin hebben. Deze blog kun je hier lezen:      . Ook hebben we hier aardbeien in staan. Op dit moment zijn de aardbeiplantjes uitgebloeid, maar aan het begin van deze maand konden we er nog van genieten. Ik vind aardbeien altijd lekker op brood, door de yoghurt of gewoon om zo op te eten met een beetje suiker.

 Favo foto:
Ik vind het heerlijk om 's avonds na het eten nog even een wandeling te maken. Vaak is het zonlicht 's avonds heel mooi en waait het niet zo hard meer. Ideaal dus om foto's te maken. Pluk vind ik het vaak geen probleem om met mij mee te gaan om te wandelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten