Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

donderdag 9 juli 2015

Sportupdate #2



















Hey allemaal!

Deze week geen update over hardlopen of hoelahoopen. 
Ik moet bekennen dat ik deze week geen enkele 'echte' work-out heb gedaan (shame on me...). 
Het hardlopen kon ik helaas niet meer doen, omdat mijn steunzolen worden bijgesteld. Hierdoor ben ik ze een tijdje kwijt. Van mijn podoloog mocht ik nu niet meer hardlopen. 

Als het goed is krijg ik ze morgen weer binnen, dus kan ik het weer oppakken. 
Natuurlijk heb ik deze week niet stilgezeten en ik heb natuurlijk wel wat gedaan. 
Ik vind het erg leuk om met Pluk te gaan wandelen 's avonds. Pluk is onze hond en is een kruising tussen een Jack-Russel en een Pinscher. Veel mensen zien hem daar niet echt voor aan en denken dat ik aan het wandelen ben met een hertje of een kangoeroe...
Dit komt waarschijnlijk omdat Pluk heel erg hoog kan springen. Vooral in het lange gras ziet dat er lachwekkend uit. 
Vaak maak ik tijdens het wandelen veel foto's. Vooral met de zonsondergang 's avonds geeft het een mooi effect. 

Gisteravond heb ik nog gehoelahoopt en vanaf morgen ga ik weer beginnen met hardlopen. 

Doen jullie ook aan een sport? 

Liefs,
Yvonne







Geen opmerkingen:

Een reactie posten