Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

donderdag 19 februari 2015

Polyvore creations

Polyvore: mode,beauty & interieur in één.
Ik maak er wel eens moodboords van kleding die ik leuk vind.
Ook kun je meedoen aan wedstrijden en andere mensen volgens en moodboords liken.
Polyvore heb ik al meer dan een jaar, maar ik deed er een tijdje niet zoveel mee.

Sindskort heb ik het weer herondekt en ben ik weer druk bezig met het maken van moodboords.
Zelf vind ik het een heel leuk programma, omdat je er veel inspiratie kunt opdoen doordat je ook moodboords van andere mensen ziet.
Hieronder zie je een van mijn laatste creaties die ik heb gemaakt.

http://www.polyvore.com/investment_piece/set?id=149508187


Heb jij ook Polyvore? Zo ja, wat vind je er van? 
Je kunt mij vinden op Polyvore onder de naam: carpediemxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten