Welkom op Curl de là Curl!

Welkom op Curl de là Curl!

woensdag 25 november 2015

Ben je er nog?











Jaa, ik ben er nog! Om maar gelijk even met de deur in huis te vallen: 
De laatste tijd heb ik een drukke periode achter te rug. Ik heb tentamens gehad en ik had het druk met werken. 
Deze week heb ik een weekje vakantie, dus kan ik weer even opladen! 

Op dit moment ben ik mijn eigen fotografiewebsite aan het maken. Vandaar dat het ook even wat rustiger is op mijn blog. Ik denk er nu over na of ik mijn blog wil combineren met mijn site of dat ik mij volledig op fotografie wil gaan focussen. Tja, lastig dilemma. 
Ook ben ik aan het haken geslagen. Op internet heb een paar leuke haakideetjes gevonden en ik vind het erg leuk om creatief bezig te zijn! 

Liefs,
Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten